آموزش پكيج، آموزش جوشكاري، آموزش لوله كشي آب، آموزش تاسيسات و ...

آموزش پكيج، آبگرمكن، آموزش كولرگازي، آموزش يخچال، لوازم خانگي، بخاري، آموزش مشعل و ...

آموزش پكيج، آموزش جوشكاري، آموزش لوله كشي آب، آموزش تاسيسات و ...

آموزشگاه تاسيسات توان دوره هاي آموزش پكيج، آموزش آبگرمكن، آموزش كولرگازي اسپيلت (كولر پنجره اي، كولرايستاده، كولر قابل حمل و ..)، آموزش مشعل هاي گاز و گازوئيلي، آموزش يخچال فريزر، آموزش بخاري، آموزش لوله كشي آب سرد و گرم و فاضلاب ساختمان، آموزش جوشكاري لوله گاز، آموزش فرگاز و هود، آموزش ماشين لباسشويي و ظرفشويي و ... آموزش هاي تخصصي و عملي در تمامي رشته هاي تاسيسات برگزار مي كند. اين آموزشگاه با بيش از 11 سال سابقه آموزش پكيج، آبگرمكن و ... و دو شعبه در تهران و كرج اولين آموزشگاه تخصصي تاسيسات ايران است. 

  • براي گرفتن اطلاعات بيشتر در زمينه دوره ها مي توانيدبا جستجوي كلمه tavanamuzesh در اپليكيشن ها و اينترنت به پيج هاي اينستاگرام، آپارات، كانال هاي تلگرامي و سايت آموزشگاه توان سر بزنيد و يا با شماره 09123153304 تماس بگيريد.

تمرین جوشکاری خوب

در جوشکاری معمولا فقط به دنبال ایجاد یک خط مستقیم نیستیم. در عوض با انبر جوشکاری اتصالات حلقه ای شکل ایجاد کنید. در واقع به دنبال انجام یک حرکت دایره ای گسترده باشید. این امر موجب می شود جوش شما استحکام بیشتری داشته باشد. با استفاده از این تکنیک شما یک خط جوش زیبا و بودن عیب خواهید داشت.چرا ضد آفتاب می زنیم جوش می زنیم؟

آماده شدن جهت انجام جوشکاری قبل از شروع آن

  • چند نکته وجود دارد که اگر قبل از اجرای جوشکاری به آنها توجه کنید می توان موفقیت خوبی داشته باشید.
  • سطح فلز خود را تمیز کنید. با استفاده از برس سیمی، سنباده و محصولات مناسب برای تمیز کاری این عمل را می توان انجام داد.
  • محلی را که تمیز کردید با یک بتونه بپوشانید. چراکه فلز را بعد از تمیز کاری روی زمین قرار می دهید که امکان دارد آلوده به گرد و غبار و محصولات خوردگی شود.
  • نوک الکترود را چک کنید که آلودگی نداشته باشد. این امر امکان دارد به تمیزی جوش شما آسیب برساند.
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد